Cumartesi, Mart 18, 2017

Tatlı Rüyalar - Alper Canıgüz


"Sanıldığı gibi sadece gerçekler rüyaları etkilemez, rüyalar da gerçekleri etkiler. Karnabahar ise, her ikisini de etkiler."

"Siz yapan değil, olan bir insana benziyorsunuz. Ve inanın, bu çok önemli bir niteliktir."

"Senin iraden güçlü değil hayatım, sadece tutkuların zayıf."

"Beni bütün erkekler üç taşaklıdır diye kandırdığını ne çabuk unuttun. Hani ağlaya ağlaya Hoca Efendi'ye gitmiştim 'bir taşağım eksik' diye. Cümle aleme rezil etmiştin beni. Yediğim falaka da cabası."

"Siz erkekler durmadan birilerini yargılama gereği duyarsınız zaten. Aslında hepiniz Tanrı olmaya çalışıyorsunuz. O kadar korkak ve zayıfsınız ki, bir insan olarak kendinizi güvende hissetmeniz imkansız. Ama bunun için sizi suçlamıyorum tabi hep güçlü olmaya şartlandırılmışsınız."

"Herkes kendi hayallerinden sorumludur."

"Kendisine bir sevgili bulan kızların yaptığı iş budur zaten. Gidip aileleriyle aralarını düzeltirler."

Hiç yorum yok: